Så mycket tankar, så lite tid

Har vart tyst här ett tag av lite olika anledningar, främst för att jag var på roadtrip från fredag tills tisdag kan man säga. Det är väldigt mycket tankar som rör sig inuti mig just nu som får mig att vilja vråla lite, skönt att man har fina & förstående vänner. Ska försöka fokusera lite mer på mig själv & mitt välbefinnande samt prioritera det som är viktigt för mig, behöver det. Såklart så har hästarna en stor del i det välbefinnandet! Skrittade ut en sväng på Sushi i skymmningen och det va det mysigaste jag gjort på länge. En glad häst, en varm rygg och en massa tankar som får leva fritt. Nu måste jag i alla fall sätta mig och strukturera upp en himla massa saker för att jag ska kunna känna lite lugn & ro samt för att hålla jobbiga tankar borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0