tester!

Hittade några roliga test hos Matilda!

Har jag berättat...
att jag vill - vara väldigt ärlig på det här testet men de vågar jag nog inte riktigt, ni får gissa er till betydelsen av mina knaisga meningar
att jag har - fem marsvin
att jag lyssnar mycket på - rix fm
att jag funderar på - varför det ska vara så himla svårt att ta tag i saker som man vet att man kommer ångra sen
att jag pratar – väääääldigt mycket när jag är med folk jag känner, speciellt emelie haha då går min mun i ett
att jag inte gillar – att jag gnäller så mycket utan att ta tag i problemet
att jag avskyr när folk snackar - om sig själva precis hela tiden
att kärlek är – jobbigt & svårt
att jag gillar – GOOOOOOOOOOOOOODIS
att jag alltid kommer att – komma ihåg min första fina shettis Viola
att sist jag grät var – hmm kommer inte ihåg exakt, var dock nära igår när min mästerliga plan gick hem istället för ut
att min mobiltelefon är – en nokia touch som jag har tappat pennan till
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag tusen gånger innan jag stressar iväg
att innan jag går och lägger mig – brukar jag titta under sängen, håller dock på att vänja mig av med den ovanan
att idag har jag – tagit en sovmorgon
att jag just nu tänker på - en person som verkar ha tagit över mitt känslo & tankeförstånd helt
att i kväll ska jag – försöka stänga av allt eller hoppas
att i morgon kommer jag – åka och prova ut en sadel till Sushi
att jag hoppas – på att jag kan få tummen ur röven och att det kan vara seriöst
att jag verkligen vill - att saker & ting ska gå som jag vill

Hmm ja det här blev ju lite personligt och inte bara hästigt, här hittar ni mer personlig jenny

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Omega tror jag, en av våra tidigare fjordningar. Det är vad jag kommer ihåg men jag satt säkerligen på någon häst före henne
Hur gammal var du när du red för första gången: Haha som jag kommer ihåg så tre år
Hur många älsklingshästar har du haft: Öum fyra tror jag, de är de egna som får en alldeles speciell plats

~ Utrustning ~
Hur många:
ridbyxor har du: Ett par + ett par extra fula 
hjälmar har du: En
spön har du: En drös, 7-10 st
ridvästar har du: Säkerhetsväst en
ridskor har du: Haha inga riktiga, mina gick sönder och är numera aska och så fick jag ett par men dom är för små. Skuttar runt i kängor just nu
ridstövlar har du: Ett par, mammas gamla från stenåldern hehe
grimmor har du: Massvis! Har en triljon shettisgrimmor
täcken har du? Hmm inte så många, fem stycken bara kanske. på tok för lite
Vilken färg var dina första ridbyxor: Beiga tror jag
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Grönrutiga

~ Vad har du gjort inom ridningen ~
Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [x]
Galopperat [x]
Piaff [ ]
Passage [ ]
Tölt [x]
Hoppat utomhus [x]
Badat med häst [ ]
Ridit på egen hand [x]
Testat voltige [ ]
Suttit på en häst som skenat [x]
Tappat kontrollen över hästen helt [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x]
Framdelsvänding [x]
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [ ]
Tävlat i dressyr [ ]
Tävlat i fälttävlan [ ]
Tävlat i någon annan kategori [Gymkhana och så klart Körning med Fiona! Även bruksridning & agility]

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg -Just nu Bloppis!

Sv; Jag tog bara bort kommentarer där det var med samma IP-nummer. Alla datorer i ett och samma hushåll har samma ip-nummer

2010-10-31 @ 11:16:29
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg -Just nu Bloppis!

Sv; Tack =)

2010-10-31 @ 11:24:09
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0