WOOOOOOOOHOOOOOOOO

Gissa vem som ringde mig igår och sa att hon hade en sadel som hon va nästan helt säker på skulle passa pållan?! Haha jo hon från Hedmans, hon hade gått igenom alla sina sadlar och kommit på att hon hade denna så det var bara till att åka tillbaka igen! Och den låg bra och den va skön, en KenTaur allround mot hopp blev det :) Plus en anatomisk gjord och en fårullspadd.
Va ute och skritta nu i kväll, det blåste, regnade och va mörkt men med lite kläder & pannlampa så funka det prima ;) Damen är ju såklart lite stel efter ridandet i söndags & i dag men de släppte efter ett tag. Nu blir det till att skritta en vecka minst och sen börja jogga lite försiktigt!
Jag lär behöva klippa henne... Blev svettig av att bara skritta, hmm kan bli intressant att se hur hon regagerar på det!
Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: ja det är väldigt tomt på gården men samtidigt är det ganska skönt :') Kommer dock sakna dem...



Hoppas ni hittar nån sadel, aldrig roligt att vara ute i sadeldjungeln och leta! Förresten måste jag säga att jag älskar bilderna på dig och Sushi som finns lite här och var på bloggen, superfina! :D

2010-11-05 @ 08:57:30
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: fridan

så skööönt att ni hittade en sadel! men rena dressyrsadlar verkar va omöjliga att hitta till kalle :/



sv: va? vad tyckte du tränaren gjorde för fel? :S

2010-11-07 @ 15:06:22
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0