Funktionär dags...

... var det visst idag! Mamma började gapa på mig vid 09 och frågade om jag inte skulle vara funktionär i Vartofta idag, ooooops! Skulle vara där 08.30 men hade helt förträngt att det var idag så de va bara att kasta i sig en macka och sätta sig på moppen.
Trodde att de va ponnytävling men när jag kom närmare tänkte jag *fasen vilka stora ponnys* och insåg ganska snabbt att de va regional tävling för häst ;) Såg Matilda aka Showjumper, roligt att se henne rida live! Var dock för feg för att heja ;) Aja det var i alla fall väldigt mycket fina hästar med och duktiga ryttare så dagen gick hyfsat snabbt!

sen hem och rida Sushi och göra stallet och bädda ner dom små liven!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men det är klart du skulle sagt hej ju! Var du där igår också? Det var förskräckligt att rida i det vädret. Idag var det bättre. :-) synd bara att hästen inte orkade riktigt. Den har varit sjuk och blev trött. Tråkigt, jag trodde verkligen den skulle nolla 1.20 :-( det ska ju vara lätt för oss egentligen. Jag måste berömma erat underlag, så himla bra det har blivit! Och ridhuset är jättefint! Bara positivt om era tävlingar! Nästa gång måste du säga hej!! :-)

2010-05-09 @ 22:36:33
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: fridan

ja det är verkligen inte roligt :(( vanvård är bland det värsta jag vet!!



kul o va funktionär, lätt att glömma med :D

2010-05-10 @ 11:19:25
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0