frååååågor

1. Vem är du? Jenny the girl
2. Är du självständig? Mja det kan man väl säga
3. Personlighet: snäll, omtänksám, rolig (tycker jag iaf!!!), ärlig
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: vädur
6. Jag kommer från: jäla, en liten by utanför Faölöping
7. Jag bor: Jäla
8. Mentalitet: stencool & lugn (förutom när jag får hysteriska anfall)
9. Civilstatus: singel
10. Spel? neger & president
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? va?!
13. Internet Explorer eller Netscape? Mozilla
14. Din bästa egenskap: jag är lugn, stressar inte upp mig i onödan eller blir inte arg & baggig i onödan
15. Din sämsta egenskap: pratar väääldigt mycket, som ränneskit ur munnen när jag kommer igång
16. Husdjur: Två hästar, en katt & sju marsvin
17. Familj: Mamma, pappa, storebror & lillasyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Benen, det man inte har i huvudet får man ha i benen...
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ögonen i think
20. Jag sover: så mkt jag får & kan
21. Djur jag är lik: höna kanske?!
22. Tror du på något? saker blir vad man gör dom till
23. Frisyr: lite längre än till azlarna & snelugg
24. Hårfärg: Ljusblond.
25. Ögonfärg: blåa som havet då va
26. Längd: 175 cm
27. Jeansstorlek: 28 x 32 tror jag
28. Skostorlek: 40-41
29. Gillar: djur, människor, festa, kompisar, familj, mat, godis
30. Ogillar: egoistiska personer och personer som uttråkar mig...
31. Favoritmat: tacos maybe
32. Favoritglass: ngt med choklad
33. Favoritdessert: CHOKLADPUDDING
34. Favoritpizza: kebabb med pommes & sallad
35. Favoritdryck: Fanta
36. Gillar du godis? YES
37. Isåfall vilken sort? Allt men favvon är choklad
38. Min favoritdrink(ar): blä för sprit, de ska va bärs
39. Min favoritfilm: hmm svårt finns många bra
40. Min favoritdag: Fredag
41. Mitt favoritklädesplagg: klänning & heeals
42. Min favoritbok: Svårt, Edies dagbok kanske?
43. Min favoritmusik: blandat
44. Min favoritlukt: häst, hehe näe men vet inte riktigt
45. Min favoritblomma/planta? någon som inte behöver vatten
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis?nja har fåtthöra att jag likanr henne i Kill Bill, vet inte hur hon ser utså kan inte uttala mig!!!
48Senast köpta skiva: vet inte, fick takida i julklapp iaf
49. Senast film på bio: minns inte, harry potter kanske? är typ aldrig på bio
50. Bästa låten i världen: dont know
51. Senast lästa bok: Löftet
52. Favoritförfattare: svåris
53. Skriver du dagbok? faktiskt, en mkt privat en
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: grön
56. Skulle aldrig ta på dig: turban
57. Vad ville du bli när du var liten? kommer inte ihåg?! frislör kanske...
58. Blev du det? hahahahah nej
59. Brinner för: saker som får mig att må bra
61. Katt eller hund? hund
62. Har du nån nojja? nje
63. Fobier? nja, gillar inte stora spindlar men vem gör de?!!!!
64. Deppig eller glad? glad utåt
65. Politiskt insatt? inte de minsta
66. Värdesätter du ärlighet? oyes
67. Brukar du dra vita lögner? nja ibland kanske
68. Är det ok med vita lögner? oftast ja
69. Känner du en mytoman? känner och känner vet några i min omgivning
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? hemma med en mysig person , tack
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? mja ett tag iaf
72. Hur tidigt stiger du upp? kl 6
73. Är det bra eller dåligt? sugit
74. Vem/vilka vet mest om dig? jag självmen annars emelie
75. Gillar du att slåss? ja är ganska brutal av mig, fast inte hårt då
76. Vad har du på dig just nu? jeans & en marin ´tröja med öppen rygg
77. Vad ska du göra ikväll? rida ihop med emelie
78. När var du senast riktigt full? blir jag inte, fast senast oktober 08 
79. Är du seriös? NEJ
80. Hur många väskor äger du? 5-10 stycken maybe
81. Hur många bilar har du/din familj: tre
82. Hur många biologiska syskon har du? två
83. Isåfall, vad heter de? Johan & Malin
84. Hur många timmar sover du per natt? I snitt 6
85. Vem är snyggast i världen? måååånga
86. Vad är du allergisk mot? kiwi
87. Ska du duscha idag? troligen ja
88. Vad är det för veckodag? torsdag
89. Vad är det för datum idag? 6 maj.
90. Vad gör du nästa år? skolan och lite mer smått & gott
91. Är du likgiltig? nja
92. Hårdrocck eller synth? nada
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet
94. Har du utländska föräldrar? nepp
95. Gillar du att laga mat? japp.
96. Märkeskläder eller secondhand? beror på, har inte råd med ssvindyra men köper vad jag hittar, oftast billigt men inte sh!
97. Hur många par skor har du? 5-10 st
98. Fixa håret eller fixa makeupen? maken
99. Vem är snällast just nu? jag
100. Var har du ont? foten


Kommentarer
Postat av: fridan

myyysigt :) uteritter är najs! speciellt med sällskap!



"Benen, det man inte har i huvudet får man ha i benen..." <--- AHAHH :D

2010-05-06 @ 16:39:29
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: åh tack så mycket! :D



Haha, den där quizen gjorde jag om så att den skulle passa Justus, så när jag hade svarat på alla frågor så försvann allt. Lika tråkigt varje gång något sådant händer! ;)

2010-05-06 @ 17:11:02
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0