Dagens ridpass 9/5-10

Idag red jag ut med Malin & Penny, Emelie & Brava och Lovisa & Bell och så plockade vi upp Reginga & Chrissty på vägen. Red en lång och härlig väg med mycket inbjudan till trav & galopp :) Jobbade henne lite på volten på ett gärde och hon är så stel i sin vänstra sida, blir dressyr hemma i morgon med inrktning lösgörande! Blev även några små skutt över stockar mm :)

Den 20 maj är det terrängträning på Sämsholm och jag funderar starkt på att vara med, om det går i dressyrsadeln...


syster som fotat!

Kommentarer
Postat av: MLI - VINN ROECKL RIDVANTAR

sv; hihi good! :D



varför hade du ingen egen stor häst nu igen? :),

2010-05-10 @ 14:17:31
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh vad roligt med ny häst! Jag kommer absolut fundera på att köpa fullblod när jag ska ha, helst ett från banan som man kan rida galopp på också, haha (;

2010-05-10 @ 15:23:47
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0