Emma 8/3-10

Idag var det sulky premiär med Emma vilket gick toppen. Pappa hjälpte mig att sätta för och sen körde vi och hon gick hur lugnt som helst, pappa gick med en bit men sen körde jag varadgsrundan själv med henne. Härlig känsla att äntligen få sitta bakom henne och köra :) Hon va lite pigg och ville trava emellanåt men lyssnar bra, så ja vi skrittade på och gjorde lite halter. Hon tycker det är onödigt att stå still i halterna i mer än några sekunder men det är en övningssak som vi jobbar för fullt på! Jag fick även göra en av & på stigning när vi mötte en traktor men hon stod helt stilla medans jag klev ur och i.
Känns jätte bra att det gick så bra som de gjorde så nu hoppas jag att det fortsätter i samma spår :)

Tyvärr ingen bild men kan försöka få en i morgon

Kommentarer
Postat av: fridan

tack, känns dock som förkylningen är ÄNNU värre idag :/



vad duktig emma är :)



mjo hellre att de stannar helt o stänger av än bränner förbi i 110!

2010-03-10 @ 07:50:10
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0