God kväll 17-6-10

Hej!
Började dagen med att åka bort till mina små vaktdjur, två fin fina hundar + fyra travhästar. En 8 årig valack, en 4 årig valack, en 1 års hingst och ett 1 års sto. Fodrade dom och släppte ut busarna i hagen :)
Sen vidare till S för att köra Venise (som för övrigt är halvsyster med den fyra åriga travisen jag "vaktade"), körde 10 varv på banan i ett lugnt tempo. Nästa inplanerat är Axevall på lördag :)
Sen tillbaka till vakrdjuren och så hem & slappa, nästa grej i hästväg var att rensa upp i paddocken. Tog bort det lilla material vi har, mockade lite och klippte slutligen gräset med klipparen. Blev jätte fint! Om man jämnför med före i alla fall ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: ja visst är de! Mina jätegull :)



härlig dag du verkar ha haft :D

2010-06-18 @ 10:42:05
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Elin

Har glömt o gratta dig för nya tillskottet där hemma. Sushi är verkligen jätte fin..Vill oxå ha en fux någon dag. =)



Tror oxå det kommer vara det bästa för Rapp att bli pensionär men det gör ont i hjärtat att slitas från sin älskade häst. Även om han såklart är kvar i min ägo o jag kan hälsa på när som helst.



Just nu blir det ingen ny häst då det planeras massa annat här hemma som barn o grejer =)

Så ska ta det lugnt på hästfronten kommande året. Men så småingom kommer det så klart en ny häst.

Under tiden får jag hälsa på Rapp och även låna en kompis häst o rida lite på den =)

För utan ridning går inte o vara

2010-06-18 @ 13:29:18
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Sv: Tack :D

2010-06-18 @ 17:21:47
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0