Arnold

Har nog glömt att berätta det men va och tömköre Arnold i torsdag, skrittade bara en liten runda för at friska upp minnet + att han inte va skodd så han va lite öm. Skulle dit och köra han med sulky idag men den va inte fixad så åkte dit och tog in honom och tittade på skorna. Blir att åka dit och köra i morgon istället
Främsta målet med herrn är att få ner han i vikt, är fet som en julgris nu! Ska ta kort på honom i morgon så ska ni få se ;) Sen är väl tanken att jag ska komma ut och träna & tävla lite med honom och helst köra ihop honom & Fiona i par :)
Han är alltså inte min utan en uppfödare som bor 2 km ifrån mig äger honom, han ska hem till mig så fort hon lämnat bort sin avelshingst.


Från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0