Utvärdering av Fionas olja

HÄR kan ni läsa om vad jag har använt för produkter och vart ni kan hitta dom!

Har nu använt oljan i ca 2 månader och är väldigt nöjd, hon har kvar det mesta av manen och svansen är hyfsat fin. Lite svårt att veta hur pass bra den är med tanke på att det inte har vart så varmt än denna sommar (alltså inte riktigt lika mycket knott), jag helklippte henne i våras (för första gången, vet många som gör de med sina exemhästar med posetivt resultat) och så tar jag in henne på nätterna. Men visst har oljan gett bra reslutat!

Hon brukar klia av sig inprincip all man men nu är den mesta kvar som sagt, visst är de ett tag kvar av sommarn men jag tror att detta kommer bli bra.

Den har hållt riktigt länge, har använt halva nu och det räckte i två månader. Så räkna med att hela räcker ca 3,5-4 månader för 210 kr (ex. frakt).

Så jag rekomenderar alla med exemhästar att testa denna! Se vart den går att beställa längst upp i inlägget, klicka på länken. Det är inte säkert att den funkar på alla men det är absolut värt en chans!

Har ni frågor eller likande så fråga på!

Så här lång har manen lyckats växa sig!

Kommentarer
Postat av: Emelie - TÄVLING I BLOGGEN.

sv: Jag blev visad av en equiterapeut lite olika massagetips och sånt, sen tycker jag det är oerhört kul så jag har läst på mycket om det. Det kanske är ett tips till dig, ta ut en equiterapeut eller något och be han/hon att visa dig några massageövningar som du kan göra? =) Eller titta och lär medans de håller på med din häst.

2010-07-18 @ 15:11:22
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej. kul att oljan hjälper! å bra pris med tanken på vad länge den räckt:-)

2010-07-20 @ 09:40:15
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0