God natt 30/7-10

Har vart hos hovis idag med Fiona så skora har åkt av och hon är nyverkad & fin.
Red en sväng barbacka på Sushi tillsammans med Emelie & Bell, skrittade bara så det tog nog lite över en timma. Hehe va nära på att preja en polisbil, pinsamt... Jag red först på asfaltsvägen när en polisbil kommer åkandes, när den är ca 20 m ifrån oss så vänder Sushi ut rumpan i vägen, eller ja hon vänder för hon blir skrämd eller något. Poliserna stannar och Emelie rider före, när dom är precis vid oss så kommer en stor regn & vindpust så båda hästarna vänder ut baken i vägen, jag hade ca en halv meter till bilen... Haha hade vart lagom pinsamt att preja deras bil!!
Annars gick turen bra, låg ett träd över vägen som vi va tvungna att hoppa över, säger bara jenny.barbacka.70 cm stock!! Haha lyckadees hålla mig kvar men de va då inget stilhopp. Sushi va dock taggat, behövde bara smacka på henne lite så satte hon fart mot det och hoppade över även om jag satt som en kråka & blundade ;)
Mysig tur i alla fall! Nu måste jag hoppa i säng, ska upp 07 i morgon för att göra iordning för ponnyridning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0