God kväll 15/7-10

Hej på er!
Dålig uppdatering jag vet... Idag skulle jag kört Arnold men det sket sig för dom hade en stor gödseltraktor där som skulle köra på "vår" körväg så jag hoppade körningen där idag. Trampar hem för att rida Sushi och upptäcker att hon har tappat en baksko (Va i för sig 8 veckor sen hon skoddes) så släppte henne i paddocken så hon fick beta lite extra och borstade på henne. Sen tog jag ut hennes sadel & träns dit och satte igång att putsa & smörja, mycket välbehövligt... Har faktiskt inte gjort det någongång och har haft henne 2½ månad, skäms på mig! Försöker förresten lista ut vad det är för sadel jag har så vill ni hjälpa till, gör det HÄR!! Tack tack


Så i morgon ska jag ringa till hovslagarskolan i Skara och höra om dom tar emot hästar för skoning (Fiona & Sushi), köra Arnold, springa med Fiona, smörja körgrejerna, pussa på Sushi, skriva recension på Fionas olja (mycket nöjd), åka till Axevall och kolla på tävlingar mm. Sushi hade blivit röd i ögonen och lite svullen av dom där förbeskade flugorna så har bett mamma köpa en flughuva.

Mina tå ynka shoppingfynd från mässan i Falsterbo, ett par grönrutiga helskodda ridbyxor för 195 kr från Börjes och ett grönt grimskaft för 25 kr. Syns dock inte så bra ;)

Kommentarer
Postat av: isa

fin blogg du har :D

2010-07-16 @ 15:32:21
Postat av: jenny

SV till Isa: Tack så mycket söta du :)

2010-07-16 @ 23:00:50
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaha trodde du inte hade putsat det på 2,5 ÅR! jag ba OMG! haha =)

2010-07-17 @ 22:26:53
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0