Jobb 16 jan.

Jobbade igår, vilket gör lite gott för plånboken vilket gör lite gott för mitt blivande hästköp :)

Började med att hämta Bamse & Puppen, jag tog Puppen och den ragatan var på håret att träffa mig med en "kospark". Hon är baggig och går och hugger mot en, jag tog ett halvsteg bakåt för att inte bli träffad av hugget men var då nära på att bli träffad av sparken istället, lurig gamal tant de där!

Sen körde jag Puppelina vilket gick bra, inga älgar eller råddjur i sikte ;) Sen in med henne så körde S Bamse medans jag selade av Puppelina och borstade Nicole. När Bamse var klar så körde vi Puppelina och Nicole ihop fyra varv, det var första gången men gick väldigt bra :)

Förövrigt så har Puppelina och jag börjat komma övernes, förut var hon lite grinig (avkomma till surpuppan jag nämde ovan) men hon har lugnat ner sig betydligt. Min lilla favorit tös där borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0