Älgsafari

Woho fick jobba idag med! Mamma körde mig dit och tro fasen att det står en stor älg på banan när vi kör förbi och en till står innanför banan?! Jag & M fick helt enkelt promenera ett varv runt banan och tjoa och mycket riktigt så sprang det iväg två stora älgar och en liten, eller ja sprang & sprang dom lullade iväg...

När älgjakten var avklarad så gjorde vi i ordning Puppelina och så körde jag henne, ett varv i skritt och fem i trav. Hon skötte sig fin fint och som tur va såg vi inte röken av några älgar!

Sen var det Nicoles tur, även hon lugn och fin. Dock tittade hon till varje gång vi körde förbi det ställe som älgarna stått på men det gick bra :) Hon är så fruktanvärt lugn ch fin för att bara vara 1 (snart två). Ett varv i skritt och tre i trav blir det för hennes del.

Bamse ska starta på Axevall på fredag så jag kanske åker med och kikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0