God kväll 15/2-10

God kväll på er!
Hästdagen för mig har sett ut på följande sätt att jag sov för länge så mina två loppor kom inte ut förens vid 10 tiden. Efter maten hjälpte mamma mig att städa ur lite i mitt stall och sen sopade jag rent, mockade ur två spiltor och sopade rent dom & gjorde iorning boxen till Emma. Emma kom vid 16-17 tiden någon gång och då släppte vi ihop henne & Fiona. Gick och tittade på dom ett tag och tog lite kort. Smet ut lite senare till stallet igen och gjorde klart där inne, tog in shettisflickorna & sen Dodde. Sen körde jag och hämtade hö så att de finns till i morgon bitti. Blir en sista sväng ut till stallet lite senare för att natta & fylla på vatten :)

Morgondagen blir fullspäckad, båda shettisar ska motioneras och vid 15 ska jag åka och jobba. + att jag måste smörja alla Doddes lädersaker i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Ja, jag tror att det blir jättebra! :)

2010-02-16 @ 09:52:39
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0