Emma 27/2-10

Nu har damen fått dagens pass. Jag hämtade mina shettis linor som pappa gjorde när jag började harva med Fiona, ett par länkade linor i lagom längd. Har kört med läderlinorna förut när jag släpat däcket med Emma men dom var för långa + att de sliter så att ha dom släpandes i marken där däcket åker.
Hon krånglade lite idag när jag skulle sätta för henne och ville inte stå still men efter några försök gick det bra. Med tanke på att liorna är kortare = däcket hamnar nämre henne, nytt linmaterial och att de har kommit upp massa grus nu så de låter ju betydligt mer än när de låg snö, så visste jg att hon skulle regaera lite. Hon var lite trippig oh tyckte att de va läskigt så jag ledde henne en liten bit tills hon lugnat ner sig och sen tömkörde jag henne vardagsrundan på cirka 3 km och hon skötte sig toppen :) Ibland tyckte hon de blev lite läskigt pga ljudet men överlag gick hon jätte bra!
Vågade tom ta lite kort :)



Duktiga tösen


Däcket!

Kommentarer
Postat av: fridan

okej :) hur kom det sig att hon målade henne dÅ?? :) kul o ha en sån teckning ju!

2010-02-27 @ 16:41:46
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

synd man inte visste det o va där, då hade jag bett henne måla av kalle med :):) ska se om min syster kan måla av honom med :)

2010-02-27 @ 21:23:12
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0