Dag 13 på igångsättningen!

Puh, idag har jag tömkört Fiona i snö så att hon skulle få pulsa lite, kan tala om att de blev jobbigast för mig ;) De va nästan en halvmeter snö på åkrarna vilket resulterade att jag fick stanna var 30 m för att vila! Fiona pulsade glatt på med öronen framåt i alla fall, hon tog några travsteg vilket gjorde att jag rammlade raklång i snön bakom henne... Jaja överlag gick de väldigt bra men gud så jobbigt de va! Som tur va kom det traktorspår med jämna mellanrum så att de gick lite lättare att gå.

Veckan har gått bra och i morgon ska hon köras så är hon körd sex gånger den här veckan :)


hihi hög snö

Kommentarer
Postat av: Lamia

Tack så mycket! :) det är både och, jag är 159cm och han är 180 ;) hahaha

2010-02-06 @ 17:53:49
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0