Veckans Arnold 33

Måndag: Körde en liten runda på några km, nu börjar han tugga & suga på bettet när man samlar honom lite och söker sig lite neråt emellanåt. Ska köra hem till mig någon dag och se om nån kan filma! Han pinnar på bra fast han fortfarande är en liten tjockis ;) Haha skulle galoppera han för första gången (han är galoppad med sulky för två år sen) och stackarn fatta noll! Han kastade sig iväg och vinglade över vägen i hundra knyck, höll in honom så de gick lite lugnare ett tag...

Tisdag: Va ett helt hav med kossor att gå igenom när jag hämtade han i hagen, mindre kul men som tur va var dom snälla. Körde runt Tolarp och han skötte sig fint, joggade mer än vanligt idag. Tog även en galopp idag och de gick bättre, de gick lite för fort men de gick rakt i alla fall. Med lite träning så ska vi nog få fason på den med ;)

Sammanfattning: Ännu en dålig vecka, har inte riktigt haft ork när jag vet att jag inte kommer hinna med han när skolan börjar. Ska försöka komma iväg i morgon (tisdag) och köra han en sista gång innan skolan.

Degisen

Kommentarer
Postat av: fridan

hihi så söt!! hur ofta motionerar du honom? :)



sv: mjo jag avskyr allt med sadlar, ingen passar ju :(



2010-08-24 @ 12:48:43
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Katarina

Dock söt som socker!

2010-09-14 @ 18:34:18
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, så söt! :D

2010-09-19 @ 13:56:14
URL: http://fjordliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0