Veckans Arnold 32

Måndag: Herrn skötte sig strålande, körde runt Tolarp. Han brukar ligga på så jäkligt i traven men idag tog han de lugnt och fint. Va uppehåll ända tills vi kom till framfartsvägen på hemvägen, jäkla regn...

Tisdag: Idag ville han inte bli fångad med som tur va kom A till min undsättning med en hink godis så vi fick tag i honom! Körde en sväng, gick bra idag också. Han blev lite orolig när de kom två mc men som tur va va vi inte uppe på den vägen då. Håller mig till vägar där bilar mm måste sakta av för att möta oss, känns säkrast till han känns säkrare i trafiken.

Torsdag: Idag va de jätte varmt & skönt, lite flåsigt för herrn istället men de gick bra. Ändrade lite på selen idag så att dragläget stämmer bättre. Tog med en hink med lite godis till hagen så kom han direkt, skönt! Körde några km, han blev lite orolig när de kom en 4hjuling bakom men annars gick det bra.

Sammanfattning: Tre gånger = dåligt

Visst ser de ut som att han har smalnat av? (Från första dagen jag körde)


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: jaaa ;) vad har du föt häst då?= :D

2010-08-16 @ 15:04:26
URL: http://rothis.se
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: Tack ännu en gång för alla kommentarer!



Ja, jag vet! Helt sjukt. Alla verkar börja minst en vecka senare en oss, usch! :(



Nej, jag blev verkligen chockad när jag såg att jag vunnit... Det trodde jag ALDRIG :o



Kul att det går bra med lille Arnold (himla gulligt namn förresten)!

2010-08-16 @ 17:48:25
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0