Sötisar



Har hunnit med en ridtur och fixa till hagen till Fiona & C:O.
Skrittade mest, blev lite trav och en mini galopp. Vädret va helt okej, uppehåll men ganska kvalmigt. Hur tycker ni sadeln ser ut att ligga? Lite svårt att se med schabrak under kanske! Haha min syster övertalade mig att klippa manen på henne, jag var emot de men tillsist gav jag med mig och satte saxen i henne. Jäkligt dumt gjort, hon har tjock man så nu är allt jätte ojämnt & kort :( Aja de växer väl ut, tills dess får vi hålla oss hemma haha.
Visst har Fionas man blvit lång?! Den har växt till sig riktigt bra, allt tack vare oljan :)
Nu ska jag åka iväg och plocka ihop lite saker som vi får / bealat billigt för. Några som har gjort sig av med sina hästar så dom hade lite täcken, hängare mm som vi kunde få eller betala en billig peng för. Sen ska jag iväg och köra Arnold!

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det för olja som får manen att växa? :)

2010-08-12 @ 00:14:25
URL: http://grahast.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så söt =)

2010-08-12 @ 23:00:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0