Tjockis

De senaste dagarna har Fiona insett tjusningen (hmm) med att rymma igen, man hinner knappt släppa ut henne förens hon har smitit. Kan ju dock inte ha henne inne dygnet runt så hon har gått runt lite löst på gården några timmar och betat fritt, bara att titta på hennes mage så ser man det. Jäklar vad hon har svällt! I morgon ska jag försöka mig på att göra en rymningssäker hage, jag menar idag gick hon med mamma & pappas tjurar!!
I morgon ska följandes hinnas med:
  • Rida Sushi
  • Köra Arnold
  • Göra om hagen till Fiona
  • Vara med och hjälpa till på träningshoppning i Vartofta
  • PS. Ska försöka få bloggen lite roligare, ingen vidare fart på hästlivet dock så de är lite svårt. Men lite mer bilder ska jag försöka visa, sånt är alltid kul eller hur?.DS

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: tack så mycket! :D



Har båda hästarna på foder tills november så sen blir jag hästlös och ska fokusera på pluggandet ett tag. Dock ska jag absolut inte ge upp ridningen utan istället skaffa en medryttarhäst planerar jag. Kommer bli väldigt tomt här på gården "/



Du verkar ha fullt upp! :D

2010-08-09 @ 11:33:14
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0