dopidamdam

Hittade denna hos Frida så i brist på annat material ;)

När red du senast?
Förut i dag, i eftermiddags närmare bestämt

Vem red du?
Sushilicious

Red du för någon?
Nepp, red en skogssväng med mamma & Molly

Tyckte han/hon att det gick bra?
Jag tyckte de gick bra ja ;)

Har du haft gymkhana någon gång?
Haha ja våran lilla egna ridblubb vi 10 barn hade i byn annordnade en när vi va små, riktigt bra faktiskt!

Hur länge har du ridit?
Började är ja va tre så typ 14 år

Har du någon favorithäst (vilken/vilka)
Fiona kommer alltid ligga mig varmast om hjärtat, Dodde kommer alltid ha en speciell plats och Sushi gillar jag super mycket :)

Har du ridit en shire?
Nepp!

Har du ridit en shettis?
Hehe många gånger, första egna va en shettis

Har du badat med häst?
Nja bara vadat men jag och Sushi ska bada innan sommaren är slut!

Vad är roligast: dressyr/hoppning?
Hoppning!

Vilka är din favoritfärger/tecken?
Älskar svarta hästar med vita tecken eller skimmlar

Har du/haft någon sköt-medryttarhäst?
Näpp bara egna

Har du tävlat?
Ja!

Har du tagit Grönt kort?
Ja!

Vet du hur man lastar?
Haha ja

Har du suttit i en hoppsadel?
Ja!

Har du suttit i en dressyrsadel?
Ja, har en nu

Har du suttit i en westernsadel?
Tror faktiskt inte de

Har du ridit med westerntyglar?
Nja, bara delat mina egna ;)

Har du ridit en travare?
Ja!

Vilken är din favoritras(er)?
Araber r ju läskigt vackra alltså, och inteligenta

Går du på ridskola?
Nepp

Rider du stor häst ofta?
Hela tiden

Har du ridit en häst som är över 170 i manken?
Ja, våtan ardenner va nog cirkus 175

Har du gråtit när du lämnat en häst?
Åh ja, min fina Dodde

Du har ridit en kompis häst någon gång?
japp!

Rider för privattränare/brukar vara med på träningar?
Inte just nu men till hösten så


Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tack :D

2010-08-05 @ 21:59:16
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Verkligen! :D I tidningen, fast som jag förstår det så kan vi icke-prenumeranter inte få tag i den förrän på lördag. Det står inget på hemsidan än men det kanske gör efter att tidningen släppts... :)

2010-08-06 @ 09:45:10
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Lina Renström

SV: Det var jätte många! ;)

2010-08-06 @ 10:21:10
URL: http://linastraningsadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0