Träning 10/4-10

Idag var det dags för träning igen med lillan! Hade helt missat det och såg de igår men som tur va så va pappa ledig och kunde köra. Gick väl bra även idag, hon har fått lite mer energi i sin gång och framförallt skritten har blivit bättre. Men jag ska inte sticka under stol med att hon är lat ;) eller kanske smart... Vi körde igenom dressyrprogramet två gånger och sen körde vi lite bus så att hon skulle vakna till ,vilket hon gjorde efter mycket övertalning ;)
Hon har ju sån jäkla energi när jag kör hemma så blir lite irriterad på henne när vi tränar och hon är så seg, jag vet ju att hon kan!
Tränaren tyckte att hon såg snärtare ut i kroppen och att hon gick på bättre, alltid roligt att höra :)
Så nu ska vi fortsätta med galopparbeten hemma och betfor!
Fick inte med någon jäkel som kunde filma idag heller....


Suddig bild men så här såg jag & Fiona ut en gång för länge sen på midsommar, ser de inte härligt ut?!;D

Kommentarer
Postat av: fridan

ååh mysig bild <3



hhaha jo vi hade samlat på oss en hel del pappersinsamling :P



jag hoppas också tävlingen ska gå bra, nervööös!

2010-04-11 @ 14:30:27
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0