Uppdatering

Datorn har vart nersegad så har inte kunnat uppdatera!

Idag körde jag Fiona i alla fall, började med att skritta en kvart eller något, jogga cirka tio min & skrittade hem en kvart eller något. Tog det lite lugnt idag då hon blir svettig så lätt när hon är så pälsad + att hon inte vart ute på en halv vecka en vecka eller något. Hon skötte sig bra & var framåt =)

När vi kom tillbaka så bestämde jag mig för att stubba hennes man! Den har ju vart väldigt nerskubbad & sliten (bara några cm som står rätt upp) & en bit längre man längst fram. Jag tog fram saxen och stubbade bort allt!! Jag tycker att det blev bättre & hon blev mindre irriterad när man pillade med manen efter så de var nog gött för henne :) Kan lägga in före & efter bild senare, på bilden nedanför så är hon icke stubbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0