Två flugor i en smäll

Idag var jag stressad & på bad humör så tog ut båda två samtidigt idag, red Dodde & hade med Fiona som handhäst .
Hade tänkt att tömköra båda idag men det kom upp lite annat som jag var tvungen att göra så de får bli en annan dag. Fiona segade rätt rejält så länge vi skrittade idag men när vi började trava så blev det fart på henne :) Hon hänger med jätte bra i traven även om hon får pinna på ordentligt. Dom gick fint i traven så jag vågade mig på lite galopp idag och gud vad kul dom tyckte det var! Fiona galopperade på rejält och Dodde gick lydigt i ett bra tempo (dock med noll ryggverksamhet), dom blev lite busiga efter ett tag men det gick bra! Duktiga pållarna make med feel so much better :)

Ringde nyss till dressyrtränarens kontaktperson och fick tid att träna på onsdag 18.20 :D Om en till anmäler sig men emelie pratade om det så hoppas hon gör det nu!! Ska bli så jätte kul!!! Lär ju inte kunna gå efter det pga träningsverk men det ska bli grymt kul

Och träning för Rebecca börjar med Fiona nästa vecka, wihooo! Hur jag ska lösa det ekonomsikt är en annan femma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0