Nicooooooooole

Var borta och körde ett varv med Nicole idag igen. Idag kopplade jag loss grimsakftet så hon fick gå runt själv på volten innan hon ska in i stallet, det gick super :) Snart ska jag få sitta i sa S också, spännande! Hoppas hon forsätter att sköta sig ;)
Uppdatering om Party från inridningen, han sköter sig fin fint. Han kan bli stressa men då la hon bara en volt så lugnande han ner sig, dom har en teori om att han ser att han inte har sulkyn bakom då och alltså inte blir rädd. Jaja hoppad det fortsätter att gå bra :)
Uppdatering om Lill Jula är att han ska åka på lördag, lite tråkigt men han får det bättre om han får regelbunden motion :) Han ska åka till en tjej som ska låna honom som ridhäst
Gjorde inte så mkt mer idag än Nicole, vi gick och hämtade Bamse & Puppen, Bamse skulle in och Puppen byt hage. När jag skulle släppa ut Puppen så kom Lill Jula och surade efter henne så hon hoppade nästan på mig, men ja det gick väl hyfsat bra tillslut.

Nicole med en halv spånbal i manen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0