Skrittrunda med Doddz

Idag skrittade jag Dodde runt Rykeskogen (you know ;) ) och klättrade lite i skogen.  Han kändes fin fast han är slö tills man kommer till skogen. Han har även små ovanor för sig, 1. är att han vänder åt vänster utan anledning och sen vägrar svänga tillbaka till höger (bara dumheter i guess) 2. är att han inte står still när man gör halt utan laffar omkring (=träna lydnad jenny). Så nu har vi lite att träna på den skrittveckan som är kvar om man säger så. Åh det låg tre små hinder i skogen och jag blev jätte sugen på atthoppa men lyckades hålla mig. Han hoppade över två i skritt ändå ;)
Jag måste komma ihåg att ändra stigbyglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0