Regn regn & mer regn

Skulle ridit en sväng med Emleie och tar in Dodde i ösregnet. Mina värdelösa regkläder blev genomblöta på en kvart ute , så när jag tagit in herrn gick jag in och tog på mig pappas galonrock istället den var betydligt bättre! Lade på han fleece täcket med halm under för att han skulle torka & få upp lite värme. När jag kom ner till stallet igen så borstade jag honom och sen ringde Emelie och sa att vi kanske skulle hoppa över att rida när det ösregnade, och jag protesterade inte! Så lag lade på Dodde regntäcket och släppte ut honom och när jag kommer in gissa vad som kommer fram?? Solen! suprise -,-
Nu är det ia alla fall bättre väder så nu ska vi gå ut och rida, hoppas på att det håller upp.
Jag fick med kameran idag också ;)

Dodde inpacketerad i  halm :)


Dodde tillbaka i hagen i ett skönt regntäcke med bästa kompisen Saga bredvid sig, skilland på hästar? Nej då ;)


Galonrock är att rekomedndera när det ösregnar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0