Hopprunda & Ladås

Red bort och mötte Emelie & Lovisa så red vi bort till Holmen för att ta en hopprunda vilket gick bra, kom tom igåh att räkna galoppsprång idag! Sen red vi Ladås runt, växlade mellan skritt, trav & galopp. Red över ett fält inne i skogen där vi red på lite volter, jag blev filmad = nyttigt men för jävligt får se om jag laddar upp den här sedan. Här lyckades jag även tappa min mobil som vi som tur va märke innan vi hade hunnit så långt så vi red tillbaka och lyckades hitta den! Tillslut
så kom vi hem i alla fall!
Resten av veckan blir det två skrittdagar & en vilodag med tanke på att veckan vart ganska intensiv för honom.
Har fått svar från ägaren idag på mailet,J A G B L I R S Å T R Ö TT PÅHENNE :(

Brava var så snabb så jag hann inte knäppa henne ;)
När jag mötte upp dom, Doddes öron, Lovisa & Bell och Emelie & Brava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0