Tömkörning med Arnold :)

Har ju fått hem Arnold igen (han stod hos mig förra sommaren så körde jag in honom), han kom i torsdags tror jag det var. Tömkörde honom idag och de tyckte han va jätte skoj! Pigg & alert och lyssnar jätte bra, blir nog till att sätta på sulkyn nästa gång. Vet inte hur länge han ska gå kvar men tanken är väl att köra ihop honom & Fiona i par :) Har ju ingen parvagn men Annika sa att hon skulle höra med Frida om hon visste någon som ville låna ut en :)

Skapade denna kategori så att Annika kan gå in och kika här om hon vill se vad jag gör med plutten :)


Kass bild från förra sommaren när Arnold var här, ska ta en bättre men visst är han söt ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0