Tävling i Vartofta, lokal dressyr & maraton

Idag bar det av till Vartofta =) Gick upp vid fem, som tur va hade jag packat in allt igår kväll så det var inte så mycket att göra! Min plan var att åka vid sex men vi kom inte iväg förens tjugo i sju, ovanligt? nepp! Jaja vi fick gott om tid ändå. När vi kom tid visade vi alla papper och gjorde iordning Fiona. Vi staratde som trea i dressyren idag så det var lite nervöst.
Dressyren gick väl bra flrutom att jag gjorde fyra serpentinbågar iställer för tre, det är ju ändrat i inomhusprogram och de hade jag glömt >< Stog nämligen fyra i TR också... Aja resten gick bra, slutade på 60 straff så skulle fått 55 om jag inte kört fel. Man lär sig av sina misstag, B bara att jag gjort detta förut :(
Var klara med dressyren halv nio ungefär och startade inte maraton förens tio över ett så det blev lång väntan.
Sträckan på maratonen gick bra, vi joggade hela vägen. Men hindrena gick kasst, vi hade klent med fartm, jag svängde försent osv osv. Men dum som jag är har vi bara vart och tränat en gång så ja ja får väl skylla mig själv!
Det var en rolig dag i alla fall & vi hade ju tur med vädret ;)
Nu ska jag ut och ha lite lastträning med Dodde och sen skritta han en runda =)

Jag & mysan va trötta hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0